سفارش آنلاین
هنوز وارد نشده اید!
خدمات وردپرس فارسینو
هنوز وارد نشده اید!

ثبت سایت با دامنه فارسی ! مزیت ها را حتما بخونید…

ثبت سایت با دامنه فارسی ! مزیت ها را حتما بخونید…

ثبت سایت با دامنه فارسی

دامنه فارسی به دامنه‌های خاصی گفته می‌شود که نام دامنه از حروف معتبر زبان فارسی (به عنوان نمونه: فارسینو.com) تشکیل شده‌ باشد. ثبت دامنه با فارسینو خدمتی نوین است که میتوانید با تماس با مشاوران فارسینویی این امر مهم را به متخصصش بسپارید.

ثبت سایت با دامنه فارسی

دامنه فارسی از چه اجزایی تشکیل شده است؟

دامنه فارسی شامل کاراکترهای غیر اسکی بوده و از مجموعه دامین‌های چند زبانه یا دامین‌های بین المللی (IDN) بشمار می‌آید.

دامنه فارسی یک نمونه از دامنه بین المللی IDN

نام‌های دامنه بین المللی (Internationalized Domain Name به اختصارIDN) یا نام‌های دامنه چند زبانه (multilingual Domain Names) به نام‌هایی اشاره می‌کند که کاراکترهایی غیر از انگلیسی را شامل شوند و دامنه فارسی یک نمونه از دامنه‌های بین المللی چند زبانه است.

ثبت سایت با دامنه فارسی

کاراکتر یونیکد (unicode)

دامنه های فارسی از کاراکترهای یونیکد (unicode) استفاده می کنند. اما نام دامنه هایی که با حروف انگلیسی ثبت می شدند تنها از کاراکترهای ASCII استفاده می کردند. به همین دلیل هر دامنه فارسی یک معادل ASCII نیز دارد که به آن معادل punycode دامنه گفته می شود.

معادل punycode دامنه فارسی

بسیاری از نرم افزارها دامنه های شما را با این معادل می شناسند. اگر در مرورگر به جای نام فارسی دامنه تان با مجموعه ای از کاراکترهای انگلیسی مواجه شدید در حال مشاهده معادل punycode دامنه خود هستید. پس از ثبت دامنه های فارسی معادل punycode آنها نیز برایتان فرستاده می شود. در صورت نیاز می توانید از این معادل استفاده کنید.
اگر معادل punycode دامنه خود را نمی دانید بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

ثبت سایت با دامنه فارسی

ضوابط و شرایط ثبت دامنه فارسی

  1. کاراکترهای مجازی که می‌تواند در نام دامنه استفاده شود عبارتند از حروف a تا z، ارقام 0 تا 9 و خط تيره ( – ).
  2. نام دامنه نمی‌تواند با عدد و خط تيره ( – ) شروع شود يا خاتمه يابد.
  3. نام دامنه باید حداقل از ۳ کاراکتر تشکیل شده‌باشد.
  4. در حال حاضر تنها دامنه های Net. و Com. این قابلیت را دارند. (مانند com.فارسینو) امکان ثبت دامنه فارسی با پسوند ir. نیز امکان پذیر نیست.
  5.  استفاده از فاصله یا نیم فاصله در زمان ثبت دامنه فارسی مجاز نمی باشد.
  6. نام دامنه‌های فارسی می‌توانند از ۳ تا ۳۰ کاراکتر باشند.
  7. استفاده از حروف لاتین یا علایم سجاوندی، تنوین و تشدید و ساکن در ثبت دامنه فارسی مجاز نیست و کل کاراکترها باید به زبان فارسی باشند.

مزایای ثبت دامنه‌ به زبان فارسی

  • با ثبت یک دامنه‌ی فارسی می‌توانید با زبان مادری وب‌سایت خود را به کاربران‌تان معرفی کنید. کاربر معمولاً در کار با زبان مادری خود راحتی بیش‌تری نسبت به زبان بیگانه احساس خواهد کرد.
  • نام دامنه‌های فارسی جدیدند و ثبت اسامی مورد نظر آسان است. بیش‌تر نام دامنه‌های بامعنی COM. و NET. با الفبای انگلیسی ثبت شده‌اند. اما بیش‌تر نام‌های ساده به زبان فارسی هنوز ثبت نشده‌اند؛ پس راحت‌تر می‌توانید نام دامنه‌ی مورد نظرتان را ثبت کنید.
  • می‌توانید نام خودتان یا شرکت‌تان را با همان املایی که در مکاتبات‌تان به زبان فارسی استفاده می‌کنید ثبت کنید. پیدا کردن وب‌سایت شما با نام فارسی‌اش بسیار راحت‌تر است؛ زیرا همه‌ی کاربران با املای نام دامنه‌ی فارسی شما آشنا هستند اما همان نام را با الفبای انگلیسی یا مثلاً پینگلیش به روش‌های متفاوتی می‌توان تایپ کرد.
  • موتورهای جست‌جو برای کاربرانی که کلمه‌های فارسی را جست‌جو می‌کنند وب‌سایت شما را راحت‌تر پیدا می‌کنند و احتمال آن‌که رتبه‌های بهتری به شما تعلق بگیرد بیش‌تر است.
ثبت دامنه فارسی

خدمات ثبت سایت با دامنه فارسی و طراحی وب سایت وردپرسی

شما می توانید از صفر تا صد سفارش ، ثبت و خرید دامنه فارسی، میزبان سایت ( هاست ) ، طراحی سایت، افزدون اطلاعات ( محتوا ی سایت ) و نیز از همه مهمتر عملیات پایه ای سئو ی سایت را به متخصصان فارسینو بسپارید تا با یک هزینه ی قابل قبول و بسیار پایین کلیات عملیات را انجام داده و یک بنای محکم برای معرفی برند شخصی یا کسب و کار را به شما دوست گرامی تحویل دهد.

کافی است بر روی لینک : طراحی وبسایت کلیک نمایید و سفارش خود را در سایت ثبت نمایید تا برندینگ شما هرچه سریعتر به عرصه نمایش جهانی قرارداده شود.

♦ آشنایی بیشتر با فارسینو

پیشنهادات فارسینویی :
فارسینو | فروشگاه آنلاین خدمات وردپرس | طراحی سایت – پشتیبانی – سئوسازی
طراحی سایت ارزان و فوری 
طراحی سایت در تهران و کرج
طراحی سایت وردپرسی با صفحه ساز المنتور
طراحی سایت چیست؟
طراحی سایت با وردپرس
طراحی سایت در مشهد

اشتراک گذاری

فارسینو به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های طراحی سایت، آماده دریافت انواع سفارش طراحی سایت به همراه مشاوره رایگان بصورت آنلاین و غیر حضوری میباشد. (دارای پشتیبانی وردپرس رایگان + آموزش مجازی وردپرس)

یکی دیگر از خدمات فارسینو ارایه پشتیبانی سایت وردپرس میباشد که بصورت دوره های یکماهه تا یکساله ارایه میگردد و در طول این مدت از همه طریق نظیر ارتباط پیامکی، تلفنی و فضای مجازی میتوانید با کارشناس پشتیبانی سایت خود در ارتباط باشید…

9 پاسخ

  1. چقدر دامنه فارسی جالبه – من دامنه فارسینو رو دیدم جا خوردم. خیلی خوبه که چنین دامنه فارسی ای وجود داره و با دات کام هم بالا میاد.

    1. بله دامنه فارسی از نظر قدرت دامنه با دامنه های دیگر هیچ تفاوتی ندارد ولی باید در انتخاب نام دامنه دقت فراوانی داشت

    1. بله از نظر سئوکاری و هرعملیات دیگه هیچ تفاوتی با دامنه های COM یا… نداره.

  2. مرسی از اینکه آگاه کردین – خیلی از سایت ها دامنه فارسی رو دامنه ir میگن درصورتی که این دامنه مثل فارسینو دات کام خیلی جالبه…

  3. اصلا خوب نیست. توی گوگل اصلا سرچ نمیشه..اصلا پیدا نمیشه. خوب نیست

    1. درود بر شما دوست عزیز – بزرگوار اگر خوب نبود ما پیشنهاد نمیدادیم و خود برند فارسینو با دامنه فارسی در سئو امتیاز های مختلف نمیگرفت: شما این موارد را سرچ کنید:
      _دامنه فارسی > صفحه اول
      _ثبت دامنه فارسی > صفحه اول
      _خدمات آنلاین وردپرس > صفحه اول
      _مارکت وردپرس > صفحه اول
      _ طراحی سایت در تهران و کرج > صفحه اول
      _ طراحی سایت چیست > صفحه دوم
      _ کلاهبرداری دیجی کالا > صفحه اول
      _ فروش دامنه > صفحه پنجم
      و…
      گوگل در رابطه با سئو اعتبار همه دامنه ها را یکسان قرار میدهد.

  4. دامنه فارسی میتونه جایگزین خوبی باشه برای فارسی زبانها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست محتوا
آخرین مقالات
آخرین مقالات رپورتاژی